Červenec 2011

Výlet na zámek Hrubá Skála s Hayden

31. července 2011 v 18:14 | jitacopi |  Liv reportáže
Na toto léto jsem měla naplánované výlety do hradů a zámků, které se nacházejí tady u nás v Českém ráji. Já jsem na většině byla už před nějakým časem (když jsem chodila ještě do školy, což je už skoro 15 let) a tak jsem se rozhodla, že by bylo fajn navštívit je znovu a zjistit, co hrady a zámky návštěvníkům nabízejí. Jak už název napovídá, tentokrát jsme navštívili zámek Hrubou Skálu...

Steven

29. července 2011 v 15:58 | jitacopi |  Keni
Barbie Basics collection 002 - model 17, 2011
tvář ?
Black Label

Tentokrát bych vám ráda představila nového mužského, a že to je fešák. Když se tehdá objevily první fotky nové řady Barbie Basics, hned mě okouzlil tmavovlasý panáček - model 15. Když se ale objevily jeho první reálné fotky, tak už jsem si pořízením tak jistá nebyla, a když bylo jasné, že se zatím k nám do Čech nedostane, tak jsem ho strčila dozadu do mého pomyslného seznamu. Naopak se ukázalo, že právě černoch je v reálu velký fešák. No a když jsme nedávno jely s mamkou a dětmi do Nisy kouknout na výprodeje (sháněla jsem pro děti softshellové bundy, které se mi podařilo pořídit), tak jsem prostě neodolala a dala jsem panáčkovi přednost před BB model 5, která je nyní na prvním místě - čekám, jestli neseženu nějakou s pěknýma očima.

Převlečená Adelita

28. července 2011 v 11:12 | jitacopi |  Adelita
Adelita prošla menšími změnami v podobě nového pohyblivého tělíčka a umytí a rozčesání předních pramenů. Trochu se převlékla a vyšla si do našeho "parku".

Hayden - Liv dolls

24. července 2011 v 10:25 | jitacopi |  Liv sbírka
Liv - It's my nature - Hayden
Spin Master Ltd.
2010

Ráda bych vám představila můj nový přírůstek, který jsem si přivezla jako suvenýr z naší dovolené ve Španělsku. Myslím, že nejsem sama, kdo probrouzdá všechny hračkárny v blízkém okolí a tak bylo jasné, že musíme najít i tu ve Španělsku. Podnikli jsme velkou výpravu a nakonec po menších peripetiích, jsme hračkárnu našli. Já jsem okamžitě zamířila k panenkám, Adri se tentokrát vydala na plyšáky, Vilda zaútočil na Transformery a manžel si šel hledat nějaké knížky (miluje španělský jazyk). Z nabídky panenek Barbie jsem byla zklamaná, měli nabídku naprosto stejnou jako je v našich obchodech a možná ještě horší. Ale co mě zaujalo, byly právě panenky Liv od firmy Spin Master. Měli tam snad deset různých kusů a já jsem měla konečně možnost si tyto panenky prohlédnout naživo. Byla jsem naprosto unešená a v tu chvíli bylo jasné, že jedna se mnou rozhodně odejde...

Gabe a Ginny pokračování

20. července 2011 v 13:12 | jitacopi |  Integrity reportáže
V předchozím "díle" jsme měli možnost shlédnout, jak se Gabe a Ginny seznámili. Nyní bude následovat hodně volné pokračování, kdy se Ginny dočkala kamarádky Paris...

Joe na chatě u Nebáku

19. července 2011 v 22:57 | jitacopi |  Joe
Po několika článcích z "minulosti", vkládám fotečky z nedávné návštěvy u babičky a dědy na chatě, kterou mají v Českém ráji, blízko rybníku Nebák. Vloni, když jsem vzala panenky na chatu, tak se jim od batohu obarvily nosy. Od té doby, když beru panenky na výlety, tak jim vždy zabalím hlavy do nějaké látky.

Jak se Natali radovala z kloubového tělíčka

17. července 2011 v 18:00 | jitacopi |  Natali
Když jsem v zimě dělala přetělovací akce, tak i Natali dostala kloubové tělíčko. Tehdy jsem ji nafotila, ale fotky zřejmě ještě nezveřejnila. V rámci "uklízecí akce" se k tomu dostávám nyní.

Jonathan a Paris v modrém

17. července 2011 v 11:52 | jitacopi |  Integrity reportáže
Pokračuji v uklízení v mém počítači a našla jsem tam těchto pár foteček Jonathana a Paris v modře laděném oblečení. Bylo mí líto fotečky vyhodit, tak je vkládám jako takové menší navnazení na tento pár, který se určitě brzy na blogu objeví.

Adelita

17. července 2011 v 10:21 | jitacopi |  Adelita
Barbie Basics collection 001 - model 12, 2010
tvář Tango

Tuto panenku jistě mnozí velmi dobře znáte, protože ji máte doma. I já jsem neodolala a pořídila si ji, i když se musím přiznat, že ze začátku se mi až tak moc nelíbila. Hodně mi vadily ty její ustřižené vlasy a dlouho jsem si myslela, že kdybych si ji jednou pořizovala, tak rozhodně pro to, že ji ostříhám. Ale postupem času, díky vaším fotkám, se mi moc zalíbila a bylo jasné, že žádné stříhání jí rozhodně nehrozí.

Panenku mám doma už strašně dlouho, kupovala jsem ji už v lednu. Měla jsem ji zastrčenou ve skříni na "někdy". No a to někdy přišlo nyní před dovolenou do Španělska. Panenku jsem vybalila a nafotila ještě v původním oblečku doma. Myslela jsem, že jí na dovolené udělám plno pěkných fotek, ale tentokrát jsem panenky vůbec nefotila. Takže jiné fotky než z naší zahrádky čekat nemůžete.

Mikina a tepláková souprava

15. července 2011 v 14:46 | jitacopi |  Natali
Dopoledne jsme s Adriankou, zase po dlouhé době, uklízely její komodu s oblečky. Gruntovaly jsme opravdu intenzivně, protože některé staré, roztrhané šatičky jsme rovnou vyhodily. Při úklidu jsem narazila i na tyto mikiny a tepláky a v tu chvíli jsem si uvědomila, že jsem je vlastně nikdy nepředstavila, i když je mám nafocené už od loňského jara.