Dovolená ve Španělsku - Zoraida Garden

Evenia Hotel Zoraida Garden
Roquetas de Mar - Almería
Andalusie - jižní Španělsko

V sobotu jsme se vrátili z dovolené ve Španělsku, kde jsme si to strašně užili. Protože každý rok vám tady vkládám pár fotek z dovolené i letos jsem vám pár fotek připravila ...

Dovolenou objednávám většinou ještě v únoru, abych si mohla vybrat hotel, termín a využila slevy za včasný nákup. Protože jsme vloni byli autem v Itálii, letos byla řada na letecký zájezd, což znamenalo Španělsko. Španělsko pro to, že manžel miluje španělštinu a chtěl si ji procvičit v reálu.

Na Costa Bravě jsme už byli, tak jsme letos zamířili úplně dolů do Andalusie do města Roquetas de Mar. Týden před odjezdem jsem zažívala vyloženě šoky, kdy měl Vilda horečky a střídavě se mu zvětšovaly mandle. Vážně jsem se bála, že snad neodjedeme. Ale vše nakonec dopadlo dobře.

Vybrala jsem hotel, který byl hned na pláži, se službou all inclusive a v resortu měl své vlastní skluzavky a tobogány.

V tak luxusním hotelu jsme ještě nebyli a opravdu jsme si to užili. Byla to dovolená snů.

Takhle to vypadalo uvnitř hotelu.

Výhled z balkónu našeho pokoje.

První den, co jsme přijeli, jsme šli hned k moři. Byly trochu vlny od větru a pěkně studené moře. Docela nás to vylekalo, že se snad ani neohřejeme.

Udělala jsem z Vildy holčičku. Že mu to sluší. :-D

Vzala jsem s sebou na dovolenou dvě Poppči a dokonce jsem jim udělala nějaké fotky. Na ty se můžete těšit v dalších článcích.

Druhý den pobytu se po obědě opět zvedl vítr a moře se trochu rozbouřilo. Vlny, které tím vznikly jsme si jako správní Češi pořádně užívali. :-D Několikrát mě vlna semlela tak, že jsem dostala několik nosních výplachů mořskou vodou. :-D

Pobyt v hotelu měl bezpočet výhod, ale bohužel měl i své neduhy a tím byla obsazená lehátka kolem bazénů. To jsem pochopila hned první den, kdy jsme přijeli do hotelu už kolem půl desáté a už se nedalo najít jediné volné lehátko. Proto jsem následující ráno kolem osmé vyrazila s osuškama zabrat lehátko. Jaké překvapení na mě čekalo! Už 3/4 lehátek byly obsazené. To jsem byla vážně v šoku.

Ráno kromě lovců lehátek vybíhali i sportovci a na promenádě to bylo jako na stadionu. Ale jestli většina turistů měla jako my all inclusive, vůbec se rannímu běhání nedivím. :-D

Já jsem po ránu brávala panenky a fotila je na prázdných plážích i trochu v okolí bazénů.

V areálu se nacházel krásný bazén se skluzavkama pro malé dětičky a druhý větší a hlavně hlubší právě s tobogánama a sluzavkama.

Vilda s Adri si to tam dosyta užívali a my s manželem také.

Ledová tříšť byl Vildův nejoblíbenější nápoj...

...a jak se zdá, Adrianky také. :-D

Večer jsme chodívali na procházky. Potřebovali jsme trochu sklepat to výborné jídlo, kterému jsme nemohli odolat a vždy se hrozně přejedli.

Náš hotel měl u sebe obrovský bazén se slanou vodou, to jsem zažila poprvé.

Tady lidi tancovali na gangan style - nevím, jak se to píše. Ale byla legrace je pozorovat. :-D

Byli jsme i na výletě. :-D Místní hromadnou dopravou jsme se dopravili do nákupního centra - mé nejoblíbenější místo. :-D

Slevy byly už v plném proudu a tak jsme si koupili pár věciček opravdu za babku. Teda až na šátek, kterým se tady chlubím. Propadla jsem značce Desigual, která má bohužel i po slevě výrobky hrozně drahé.

Nemohla jsem se vynadívat na všechny ty nádherně kvetoucí keře.

Hotel Zoraida patří do seznamu hotelů, kde je klub Firáček. To znamená, že tam je česká zástupkyně a v rámci animačních programů pro děti se stará o české děti. V tomto hotelu byla úžasně usměvavá slečna Bára, do které se náš Vilda okamžitě zamiloval.

Hotel byl hned u moře, stačilo přejít chodníček a už jsme byli na pláži.

Velká panenka a kytičky. :-D

No a toto bylo nejoblíbenější jídlo - čokoládová fontána. Po té se mi bude sakra stýskat.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Eva Eva | 15. července 2013 v 22:18

Úžasné fotky z úžasné dovolené. Moc se mi líbí ta hala v hotelu. Jen by mě zajímalo, kdo a jak zalévá ty květiny. A ta čokofontána nemá chybu. To by pro mě byla dovolená snů. :-D Dětem se tam muselo líbit, hlavně u vody na skluzavkách a tobogánech. Ještě že ten žralok vypadal tak "lidumilně".Fotečky se Ti moc povedly. :-)

2 nauriel nauriel | 15. července 2013 v 22:55

Nádherné fotky. Takovou dovolenou snů bych si taky nechala líbit. To prostředí je úžasné, jak hotel, tak bazény a pláž a vůbec všechno. Je vidět, že jste si to užívali, vypadáte všichni moc spokojeně a šátek je opravdu krásný ;-)
Po takové čokofontáně by se mi taky stýskalo. Holt si musíte jednu přikoupit domů a bude po stýskání :-P  ;-)

3 Blanule Blanule | E-mail | Web | 16. července 2013 v 10:48

Teda, ač nejsem příznivec těchto dovolených, tak jsi mě pěkně navnadila, to bych potřebovala, ale  sama a jen tak na víkend, už dva roky jsem neměla ani jeden den pro sebe :-( Prozatím nám dovča s tak malými caparty nehrozí, ale do budoucna to kvůli dětem budu muset absolvovat ;-) Ale aspoň v těch "jižních zemích" budeme zažívat psinu, protože si mě cizinci pletou s domorodkou. :D
Moc pěkné fotečky jsi udělala. ;-)
Jo a to je sranda, ty máš tu holčinu úplně jak přes kopírák :D (aspoň na fotkách to tak vypadá). ;-)

4 jitacopi jitacopi | 16. července 2013 v 10:50

[1]: Jojo, bylo to tam vážně super a vůbec se mi nechtělo domů, hlavně zase do práce. :-! Všechny ty kytky jsou jakoby na užším balkonku, takže se k nim dá dostat docela pěkně.

[2]: Byla to opravdu dovolená snů. Škoda, že je už za námi. :-( Spokojení jsme opravdu byli, však víš, jak má člověk plný břicho, je spokojený. :-D
Asi si pořídíme fondovač na čokoládu a budeme si vzpomínat na Španělsko. :-D

5 jitacopi jitacopi | 16. července 2013 v 10:56

[3]: To my s manželem se docela rádi vyvalíme u moře s knížkou v ruce a odpočíváme. Ale je fakt, že celý týden nás to také nebaví, takže většinou pořádáme i různé výlety po kraji.
No, my jezdíme od Vildy necelého roku každý rok, takže podle mě děti nejsou překážkou. Jen se člověk musí víc těm dětem podřídit, ale vždy jsme si to skvěle užívali. Pro malé děti je podle mě nejlepší Itálie. Sice moře není úplně nejčistší, ale to nekonečné "pískoviště" nemá chybu.
Jak vidíš, tak já jsem hodně světlý typ, takže u mě lidi ani nepoznají, že jsem někde na dovolené byla. :-D

6 jitacopi jitacopi | 16. července 2013 v 11:01

[3]: Jo a ještě jsem chtěla dodat, že také jezdíme hlavně kvůli dětem. Je znát, že jsou pak zdravější. Vilda má trochu atopický exém a je alergik a myslím, že každoroční návštěva u moře mu pomáhá.
Ohledně Adri bych spíše řekla, že to je celý manžel, ale je fakt, že oči mají obě děti po mně. ;-)

7 Blanule Blanule | E-mail | Web | 16. července 2013 v 11:19

[6]: Tak Toník bude mít na podzim 4 a malá má rok a já se s nimi na dovču chystám, až malá bude asi tak 3 roky velká :D
Děti mám naštěstí zatím, ťukťuk bez nějakých komplikací, když byl Toník malý, tak jsem pomalu zadělávali na Stellu, takže dovolená nehrozila.
Ale mám tak trošku zaječí úmysly, že zavedu dovolené v zimě, to bych si moc užila, zimu já tuze ráda, ač jsem právě vzhledově vyloženě jižní typ(aspoň ušetřím za barvu na vlasy, protože pokud to zesvětlím, tak stejně ve všem vypadám jako "odbarvená olašská ciguna"), miluji zimu a zimní sporty :-)
Ale letním dovoleným se zřejmě nevyhnu :-(

8 Blanule Blanule | E-mail | Web | 16. července 2013 v 11:24

[7]: Jo a jen pro zasmání, když jsem byli na dovolené s manželem(to jsem byli ještě mladá, krásní, štíhlí a bohatí :D  :D  :D) na Madeiře, tak jsem už odmítala chodit do města, protože mě každou chvíli zastavili turisté a ptali se na cestu, a jeden z místních se mě ptal, jestli nejsem náhodou  Rumunka :D  :D  :D
Jinak můj manžel je stejný fototyp jako Ty, takže jako pár v létě působíme velmi zajímavě :-D

9 Zmrzlinka Zmrzlinka | E-mail | Web | 16. července 2013 v 13:07

Krásné :-)

10 Hanneton Hanneton | 16. července 2013 v 16:12

Podle fotek to vypadá na dovolenou snů. Fotky jsou nádherné,  jejich obsah je ještě hezčí. Děti i rodiče vypadají spokojeně, voda krásně, hotel příjemně, no zkrátka sen.
Líbí se mi moc ty tobogány mezi kameny, kameny byly umělé nebo pravé?

11 tinka tinka | 16. července 2013 v 18:55

krása škoda že skončila :-)

12 Silkmilk Silkmilk | Web | 16. července 2013 v 22:22

Už jsem tady byla včera, ale ke komentování jsem se dostala až dnes. Hotel byl tedy nádherný, super fotky moře a vaší rodinky. Je na nich vidět, jak jste si to všichni opravdu užili :-). S tím šátkem jsi jako motýl :-)

13 Mary Mary | Web | 16. července 2013 v 23:05

Španielsko je prekrásna krajina. Vaša dovolenka snov nemala žiadnu chybu. Z fotiek vidieť, že ste všetci šťastí a máte dobrú náladu. :-) Hotel je prekrásny, veľmi sa mi páči interiér.
Urobila si nám krásne sprievodcovské okienko ;-) :-)

14 jitacopi jitacopi | 17. července 2013 v 13:30

[7]: My jsme jeli na první zámořskou dovolenou asi přesně takhle - Adri bylo 3,5 roku a Vildovi necelý rok (je srpnový a jeli jsme v červenci :-D ). Bylo to právě do Itálie a bylo to super.
S manželem jsme jezdívali pravidelně na hory, ale od té doby co máme děti se mi do zimy nějak nechce, přitom lyžování miluju. Tak třeba to prubneme letošní zimu. Adri lyžuje už docela obstojně a Vilda vloni také začal.

[8]: Tak to mě se stát určitě nemůže. :-D To je hodně zajímavá historka. Musíš být hodně tmavý typ. :-?

[9]: Jojo, bylo to krásné.

[10]: Jé, Hannet, ještě žiješ? Promiň, jak nemáš na blogu Odběr novinek, úplně na tebe zapomínám. Nechceš si ho tam také dát?
Jinak, my jsme nejen vypadali, ale opravdu jsme byli moc spokojení. Nepřála bych Ti vidět mě nyní v Čechách. :-D
Také mě zajímalo, zda ty kameny jsou pravé nebo umělé, ale vážně nevím. Zdály se pravé, ale těžko říct. Zkusím se zeptat manžela, co si myslí on. Pak napíšu.

15 jitacopi jitacopi | 17. července 2013 v 13:38

[11]: No to mi povídej. Při chození do práce je týden dovolené opravdu hrozně málo. Příště buď pojedeme na dýl nebo seknu s prací. :-D

[12]: Jojo, jednou za rok jdu se svojí kůží a své rodiny na trh :-D ať vidíte, jak pěkně rosteme (hlavně do šířky :-D ). Hrozně se nám tam líbilo a tak jsem si říkala, že se s vámi všemi o zážitky podělím. :-)

[13]: Díky Mary, jsem ráda, že se Ti můj průvodce po hotelu Zoraida a jeho okolí líbil. :-D Tím, jak je veškerá kultura, stavby i vegetace tak rozdílná, je to pro nás hrozně zajímavé a atraktivní. Nemohla jsem se vynadívat.

16 Blanule Blanule | E-mail | Web | 17. července 2013 v 13:48

[14]: Jsem čistokrevná češka :-) Ale mám hodně tmavé vlasy, jak se říká od přírody :D Téměř stejnou jako Angel Couture, v zimě jsem i bledule, ale jakmile vlezu na slunce, tak se opálím raz dva a to na něj skoro nechodím :-)Přitom mám sestru Jitku, která je modrooká blondýna ;-)

17 ľubo ľubo | 17. července 2013 v 14:55

Vyzerá to tam veľmi luxusne, je to nádherné, okrem čokoládovej fontány sa mi páči všetko. :) V nákupnom centre boli aj nejaké hračky? :) Desigual je riadne drahý, ale v Paríži bol na každom kroku, ale tie predajne mám zafixované len ako pestrofarebné záplavy so škaredými čiernymi figurínami a drahým oblečením.:)

18 ľubo ľubo | 17. července 2013 v 14:59

[14]: Hanneton, je členka autorského klubu, čiže musí spĺňať predpísaný vzhľad, čiže si nemôže dať odber noviniek, aspoň tak nejako mi to vysvetlila. Ináč až teraz som si všimol, že už máš odber aj Ty. :-)

19 Hanneton Hanneton | 17. července 2013 v 17:50

[14]: :-D Také si říkám zda ještě žiji. Odběr novinek nechci dávat, neboť by vám chodily zprávy o článcích, které po kliknutí neexistují. Jak píše Ľubo v komentáři[18]: jsem v Autorském klubu, a tak jisté články (organizační apod.)  musím zveřejňovat jiným způsobem: zveřejnit, skrýt a po čase až nebude vidět na úvodní stránce opět zveřejnit. Takže vám by přišel mail o novém článkem, který by neexistoval a až by existoval, tak už byste na něj stejně zapomněli. Z tohoto důvodu z klubu vyřadili i Vlaďku-Žížu, že zveřejňovala články, které se nehodily na úvodní stránku blog.cz. Snad jsem to vysvětlila srozumitelně a chápeš mě.
Hlavní je, že se se vám dovolená líbila a ještě jsi mohla vyfotit i pokoj , ale asi jsi to nestihla před ubytováním.

20 jitacopi jitacopi | 18. července 2013 v 10:39

[16]: Tak to máš dobrý. Mamka s taťkou také nejsou tak světlý jako já. Asi to bude tím jménem.:-D Jitky jsou modrooké blondýnky. :-D

[17]: Nemáš rád čokoládu? To mě docela překvapuje. V nákupním centru byl Toys R US. Nejdříve jsme museli jít tam, kde si děti vybraly hračky a až pak jsem mohla prolézat své obchody, ale byla to rozhodně dobrá volba. Adri si pořídila nějakou sadu petšopáků, takže s Vildou vždy někam zapluli a hráli si a já měla klid na zkoušení oblečení. :-D
S Adri jsme hledali jednu MH - mám pocit, že se jmenuje Jinafire nebo podobně, ale nenašly. Ale viděla jsem Ohniváka. Je docela pěkný, byl v sadě s Abby, jestli se nepletu a byl asi za 49 EUR. Zdálo se mi to docela dost. Tak jsme ho tam nechali.
Prohlédla jsem si všechny panenky k Barbie dům snů. Raquel je vážně legrační, ale na můj vkus mají moc velké hlavy a obrovské oči, ani Adrianku nijak neoslovily.

Jojo, Desigual je hrozně drahý. Narazila jsem na ten obchod asi před 4 lety v Praze. Hrozně se mi líbilo to oblečení, ale když jsem viděla, že za tílko po slevě chtějí 1450 kč, tak jsem si myslela, že si dělají legraci. Ale víš jak to chodí. Dříve bych si také nepořídila fešku za čtyři tisíce. Jednou za čas je pěkné si udělat radost. :-P

21 jitacopi jitacopi | 18. července 2013 v 10:45

[18]: Aha, tak to jsem vůbec netušila - s tím odběrem. To, že je Hanneton v klubu jsem zaregistrovala už dříve.
Já mám už poměrně dlouho odběr novinek. Snad už od března. :-?

[19]: No to jsou věci. To jsem vůbec netušila. Co se dá dělat, budu muset na to myslet, že Tvé nové články mi mail neoznámí, tak budu nahlížet sama.
Pokoj jsem se snažil vyfotit okamžitě, co jsme do něj vlezli, ale Vilda hned skočil na postel. :-D

22 ľubo ľubo | 18. července 2013 v 11:00

[20]: Čokoládu mám rád, ale keď je tuhá alebo potom kvapalnú v hrnčeku. Ale rozpustenú čokoládu nemám rád, neznášam ten pocit špinavých rúk od čokolády. Polievam si čokoládou napríklad palacinky a tak, ale kvapalnú polevovitú čokoládu nemám veľmi rád.:) Ohnivák bude určite čoskoro aj sám.:) Dom snov chcem aj ja vidieiť naživo, ale tým, že nevyrobili Ryana ma fakt naštvali. :(

[19]: Fíha, to osm ani nevedel, prečo Vlaďku vyhodili. :(

23 Elea Elea | 18. července 2013 v 20:47

Teda spousta překrásných foteček, jedna hezčí jak druhá. Hotel, počasí i vše kolem vypadá naprosto dokonalé. To je zážítků....aspoň budeš mít z čeho čerpat až dojde naše psí zima. A ta čokoláda..mňááááááááám...hned bych si dala a děcka bych od toho nemohla odtrhnout :D

24 Šavrda Šavrda | Web | 19. července 2013 v 16:26

Jitu, dovolenou jste měli luxusní! Hotel byl nádherný! :-) A okolí také! To je můj sen, podívat se do Španělska a tak díky tobě se mi sen tak trochu splnil. ;-) Nádherné fotky a skvělé povídání, jak jsem si vše četla a prohlížela, tak mě to tak rychle vcuclo, že jsem si skoro připadla, že tam jsem s vámi! :-) Nádhera! :-)

25 madamerouge madamerouge | Web | 8. srpna 2013 v 19:59

Jitu, krásné fotky, dovolená se vám evidentně vydařila :))